Powered By Blogger

Thursday 8 September 2011

facebook login

Assalamualaikum semua! Hari ini seperti biasa, meneruskan hidup sepanjang percutian yang memang panjang, dengan bermuka-buku (facebook.com). Bukanlah kerana faktor ketagihan melayari internet cuma manalah tahu ada "job" yang sangkut. Facebook juga merupakan antara medium penting untuk mengembangkan perniagaan seperti yang aku ceburi ini. Walaupun perniagaan aku ini bersaiz kecil tetapi hasilnya agak "BESAR" sekiranya dilakukan dengan sistematik dan bersungguh-sungguh. SO, terima kasih FACEBOOK.


Sedikit sebanyak dapat juga aku berkongsi cerita, link, atau benda yang paling major yang aku buat sekarang ni adalah berkaitan dengan dunia fotografi. Dalam profile facebook aku juga terdapat sedikit hasil kerja aku yang dipertonton secara tidak langsung untuk tatapan para peminat seni fotografi. Boleh add facebook aku untuk keterangan lanjut.  http://www.facebook.com/irazrul.sharkawi

1 comment:

  1. i suggest, why not you put facebook badge in ur blog? so that the readers can add u as a friend easily. this is bcoz the readers will read the new entries and will skip this entry.till then ...
    wait for your next entry.

    i am who always keep on reading..=]

    ReplyDelete