Powered By Blogger

Thursday 8 September 2011

9 Syawal bersamaan 070811

Assalamualaikum semua. Hari ini seperti yang aku tulis kat entry merupakan 9 Syawal atau hari raya ke-9. Walaupun suasana hari raya tahun ni aku rasa x berapa meriah tetapi kunjung-mengunjung sesama rakan taulan masih lagi diteruskan. Setelah menerima panggilan dari salah seorang rakan, tepat jam 4.45pm kami pun bergerak ke lokasi yang dituju. Lokasinya xla berapa jauh, masih lagi didalam kawasan bandar. Setelah 20 minit kami pun sampai ke lokasi yang dituju. Kami telah disambut dengan mesra oleh "Tuan rumah". Terima kasih lah yer.

  Inilah rupa "Tuan Rumah" nyer. Budak kecik tu yang aku suka, jumpa kamera relax jer pose. Kecik2 dh "photogenix" hehehe. I like it.

Juadahnya pula hampir sama dengan setiap rumah yang aku kunjungi. Layan sebab ada popia dan kacang goreng yang aku gemari.

Visitors On Board







1 comment: